מונית

ייתכן שאתה תוהה איך לקחת מוניות לשדה התעופה מירושלים אם אתה נוסע לישראל. ישנן אפשרויות רבות, אבל הדרך הטובה ביותר לעקוף היא לקחת את הרכבת. ישנן שתי דרכים להגיע משדה התעופה בן גוריון לירושלים: לקחת את הרכבת מירושלים לעיר ולקחת מונית. שתי האפשרויות הן נוחות וחסכוניות. אתה יכול לעצור מונית ברחוב או להתקשר לחברת מוניות בירושלים. לחלופין, תוכלו להשתמש במונית, הסעות או אובר. אובר הוא שירות העברות יוקרתי הדומה במחירו למוניות רגילות, אך זמין למטיילים ב -42 מדינות.

אתה יכול להגיע למרכז העיר ברכבת אם אתה נוסע ברכבת. ניתן לשכור מונית מהתחנה ברמה ז 'או ברמה ס' תמורת 50 שקלים לאדם. הנסיעה תימשך כ-30 דקות. ישנם מספר מגרשי חניה בטווח של 50-900 מטרים מהתחנה. אם אתם מגיעים ברכב, תוכלו להחנות את רכבכם בחינם במרכז העיר. ניתן לרכוש כרטיסים גם בדוכני כרטיסים או במכונות אוטומטיות בתחנת הרכבת.

כביש מהיר. 90, העוקב אחר בקעת הירדן. דרומית ליריחו כביש 90 הופך לכביש 1 לפני שטיפס בתלילות לירושלים. דרך זו תוביל אתכם לחומות הצפוניות של העיר העתיקה ולשער שכם. זה גם לוקח אותך למרכז מזרח-מערב ירושלים. אם ברצונך לשכור מונית, שאל את הנהג שלך אם אתה נוסע ברכב.

קל להגיע למונית משדה התעופה בן גוריון בירושלים. ברגע שאתה בעיר, תוכל לחכות בדוכן המוניות למונית. נהג ידידותי יקבל את פניכם עם ההגעה וייקח אתכם אל היעד. אם אתה טס ממדינה זרה, אתה יכול גם לקחת את הרכבת לשדה התעופה. ניתן גם לקחת אוטובוס הסעות או מונית משותפת. מונית או הסעה משותפת עשויים להיות שווים את זה אם אתם נוסעים עם מסיבה גדולה.

ישנן דרכים רבות אחרות להגיע מירושלים לשדה התעופה. אתה יכול לקחת את אוטובוס ההסעות 485, שעולה יורו 4 למושב מובטח. כדי להימנע מהתמודדות עם דוכני כרטיסים, אתה יכול לשלם לנהג ישירות. אוטובוס ההסעות עוצר ליד שורות המוניות, בקומת הקרקע. אתה יכול להזמין מונית לפחות 24 שעות קדימה אם אתה מעדיף להשתמש בה.

לחלופין, אתם יכולים לקחת את אוטובוס ההסעות מנמל התעופה בן גוריון לירושלים. אוטובוס הסעות זה יוצא מסוף 3 בכל שעה ולוקח כשעה. כרטיסים ניתן לרכוש באינטרנט ובטרמינל. המספר 485 אינו פועל בשבת, לכן תצטרכו לרכוש כרטיס מראש. ניתן גם להשתמש באוטובוס ההסעות לשדה התעופה כדי להגיע לטרמינלים 1 או 3.

שירות הוא מיניבוס משותף עם עד 10 נוסעים שתוכלו לבחור אם לא אכפת לכם לשלם מחיר גבוה. שרוטים הם הדרך הפופולרית ביותר לטייל ברחבי ישראל. יש שרוטים שעוברים בין שדה התעופה חיפה לשדה התעופה בן גוריון מדי יום ועוצרים במקומות שונים ברחבי העיר. חלקם מציעים שירות מדלת לדלת אם תזמינו מראש. אובר מציעה גם איסוף משדה התעופה. אם תזמינו מראש, יינתן לכם נהג שיפגוש אתכם בשדה התעופה וייקח אתכם לאן שתרצו להגיע.

אילו טיפים כדאי לדעת לגבי מוניות לשדה התעופה מירושלים?

אם אתם שוהים במלון תוכלו לקחת מונית פרטית או משותפת לטרמינל 3 כדי לאסוף את המזוודות. שתי המוניות פועלות בנמל התעופה בן גוריון. הם ממוקמים מחוץ לאולם ההגעה. הם יכולים להיות אופציה טובה עבור נוסעים אשר טסים משדות תעופה בינלאומיים. אל תשכח להזמין מראש. ישנן חברות מוניות לא רשמיות שעשויות לפנות אליך, והן ינסו לנצל.

מחיר מונית למונית רגילה יכול להיות בין 110 שקלים ל -280 שקלים, תלוי ברכב ובמספר הנוסעים. מוניות סטנדרטיות יכולות לשאת ארבעה נוסעים כך שהעלות דומה לשרות. נהגי מוניות לא מצפים לטיפים ולא יבקשו אותם. היו מוכנים לשלם יותר אם יש לכם מזוודות גדולות.