הפקת כנסים

מפיק כנסים הוא איש מקצוע המתמחה בייצור ועידות. יש להם מגוון חובות ואחראים לעמוד במגוון מועדים. מפיקי הכנסים כמעט ולא עובדים על כנסים אחת בכל פעם, ולרבים יש כמה פרויקטים בתהליך בבת אחת. המשמעות היא שהם צריכים להיות גמישים ובעלי רמת אנרגיה גבוהה.

מהו מפיק כנסים?

תפקידו של מפיק כנסים הוא תובעני, הדורש רמות תקשורת וארגון גבוהות, כמו גם תפיסה טובה של הענף. התפקיד כרוך בפיתוח קשרים עם מקבלי החלטות עסקיות מרכזיות ואנשי מקצוע בתעשייה. בנוסף לכישורים אלה, על מפיקי הכנסים להיות בעלי מודעות מסחרית חזקה. מרבית מפיקי הכנסים מתקדמים בחברה שלהם, אם כי רבים הופכים למפיקי ועידת הפרילנסרים.

עבודתו של מפיק כנסים כוללת יצירת וביצוע הצעת כנסים מקיפה, פירוט דוברים, נותני חסות וסוגיות מפתח. על ההצעה להתייחס גם ללוגיסטיקה של האירוע, כולל התאריכים והזמנים למפגשים שונים. על מפיק כנסים גם לתכנן בזהירות כיצד יש למסור את התוכן.

מפיק כנסים אחראי על תכנון, מחקר ומסירת אירועים מקצועיים גדולים. הם 'המוח' שמאחורי האירוע, והם חייבים להיות יצירתיים מאוד, קפדניים ובקיאים היטב בענף. מפיקי הכנסים עובדים גם על חומרי שיווק ואירועים שיווקיים, משתתפים בפגישות עם בעלי עניין וטיוטת חוזים.

מה לדעת על הפקת כנסים?

תפקידו של מפיק כנסים כרוך בגיוס הדוברים, פיתוח מערכות יחסים עם אנשים בענף ופיתוח חומר תקשורת. מפיק הכנסים משתתף גם באירוע ומבטיח את הריצה החלקה שלו. מפיק כנסים צריך להיות בעל כישורי רשת חזקים, במיוחד בשיווק ותקשורת. הם צריכים להיות מסוגלים גם לפתח רעיונות לכנסים.

הכנסים צריכים להיות באורך של לפחות יומיים מלאים. עם זאת, ועידות גדולות יותר וכאלה עם תוכן מעמיק יותר עשויים להימשך פרק זמן ארוך יותר. הימנע מתזמן הכנס שלך בתקופות של אירועים ברחבי העיר וחופשות קיץ או חורף, מכיוון שאתה לא רוצה להתחרות באירועים הגדולים הללו. באופן אידיאלי, מכוון לתאריכים של אמצע השנה.

רקע אקדמי חזק נחוץ לקריירה כמפיק כנסים. עדיף תואר עם 2.1 ומעלה בתחום נושא עתיר מחקר, מכיוון שרוב הלקוחות מחפשים אנשים עם הסמכה זו. אתה צריך גם להיות תשוקה ללמידה ולהיות מסוגל לאסוף מידע מכריע.

כדי להפוך למפיק כנסים, עליכם לקבל לפחות 2: 1 תואר ושלוש שנים של ניסיון בניהול אירועים מקצועי. מפיק כנסים צריך להיות בעל כישורי תקשורת מצוינים ולהיות מאורגן מאוד. בנוסף, למפיק כנסים צריך להיות רשת חזקה של אנשי קשר. בנוסף, עליו להיות מסוגלים לנהל משא ומתן על חוזים וליצור תקציבים. יתר על כן, הוא או היא צריכים להכיר את המדיה החברתית והשיווק.

למה אתה זקוק להפקת כנסים?

מי שמעוניין להפוך למפיק כנסים חייב להיות בעל כישורי מחקר מצוינים, להיות שחקן צוות ולהיות בעל כישורי תקשורת חזקים. הם צריכים להיות בעלי תואר 2: 1 לפחות, אבן הפינה של האינטליגנציה האקדמית. גם מפיק כנסים צריך להיות מונע כלכלית. כתוצאה מכך, עליהם להיות בעלי ידע מעמיק בענף הכנסים.

ייצור כנסים הוא עבודה תובענית, מאתגרת ומתגמלת. זה משלב מיומנויות רבות ושונות וסביבה דינאמית. ונסה היא כיום המנהלת של IQPC Digital ועבדה את דרכה דרך החברה. היא כיבדה את כישוריה על ידי החזקה בתפקידים שונים במחלקת ההפקה.

הצעד הראשון בתכנון כנסים הוא הגדרת מטרתו. זה יקבע כמה זמן וכסף עליך להקצות לאירוע. אתה צריך גם לקבוע אבני דרך ומועדים. לאחר מכן, עליכם להקצות זמן לבדיקה. עדיף להקצות פרק זמן ספציפי לבדיקה לפני האירוע בפועל כדי להבטיח שהכל פועל כמתוכנן.

כנסים מצליחה היא תוצאה של תוכן באיכות גבוהה. תוכן איכותי יכול לגרום למשתתפים לעסוק ולשים לב. בנוסף, סרטון איכותי מקל על אנשים לצפות ולהשתתף בכנס. אפילו בכנסים וירטואליים, חשוב שיהיה וידאו זורם באיכות העליונה. אפילו שגיאות טכניות קלות יכולות לעצבן את משתתפי הכנסים.

למידע נוסף על הפקת כנסים, לחצו כאן: פארגון