טיולי תמריץ

העובדים זקוקים לתמריץ אישי וגם עסקי. עסקים המתכננים להציע טיולי תמריצים ארגוניים יכולים לתגמל עובדים מובילים, לעודד שיתוף פעולה בין מחלקות, לחזק קשרים ארגוניים ולהעניק להם חוויה בלתי נשכחת. עובדים שנוסעים יחד מחזקים את רוח הצוות ואת הגאווה האישית. עובדים שמשיגים יעדים ועוזרים לחברה לצמוח ישמחו לקבל תגמול בטיול תמריצים לעובדים.

מהם הטיפים שלך לתכנון הטיול שלך?

מדהים כמה קל לתכנן טיול תמריץ לעובדים שלך, בארצות הברית או בחו. מתחילתו ועד סופו, חברות מקצועיות יסדרו עבורכם את כל הסיור. כל רכיב של החבילה נבחר בקפידה תוך עמידה בכל הדרישות שלך. חברות יכולות לצאת לטיולי תמריץ לאורך כל השנה למגוון יעדים.

אתה רק צריך לבחור חברת הפקה המתמחה בתחום זה להציע לעובדים שלך טיול תמריץ בלעדי. העובדים שלך יזכרו את החוויה לנצח אם כל פרט מתוכנן היטב ונבחר על סמך ניסיון אישי. כל טיול מתוכנן באופן פרטני לכל חברה, תוך התחשבות בפעילויות, בנופים ובשיקולי התקציב וכן בהעדפות המשתתפים, גילם וסגנונם המועדף. אתה מחליט את הסגנון, סוג האטרקציה, התקציב והמיקום.

מה עליך לכלול בטיול התמריצים שלך?

כולם אוהבים אוכל טוב. טיול למרכז תמריצים הכולל ביקורים ביקבים, מסעדות גורמה וסדנאות שף מתאים לגברים ונשים בכל הגילאים. ראוי לציין כי הקבוצה עשויה לכלול גם כשרים. תוכלו לארגן טיול תמריץ לחובבי ספורט אתגרי או טיולי שטח שנסובים סביב צלילה, גלישת סנפלינג, ג ' יפים ופעילויות אחרות מסוג זה. האם אתה מעדיף טיול מסורתי עם הכל? אתה יכול לבחור מכל אחת מבירות אירופה הגדולות.

כל טיולי התמריצים כוללים טיסה נוחה ולינה מפוארת. מלונות איכותיים וילות פרטיות ישמשו לינה. צוות מנוסה ומקצועי יתאם פעילות תיאום לוגיסטית מלאה, הכוללת העברות, הזמנות, השכרת כלי רכב וקבלת כל האישורים המנהליים.