הפקת סרטון קצר לחתונה יכולה להיות תהליך מורכב. לפני שאתה מצלם וידאו, אתה צריך לדעת את הרעיון שלך ולקבוע אילו יריות הן חיוניות. אתה גם צריך לקבוע מי אחראי למה. בנוסף, אתה צריך לזהות קליפים בולטים מהחתונה.

אודיו סביבתי יכול באמת להוסיף לאיכות ההפקה של וידאו החתונה שלך. שימוש במקליט שמע חיצוני הוא דרך מצוינת להשיג שמע איכותי. ודא להשתמש 24 ביט, 48 kHz הקלטה לאיכות הטובה ביותר. מיקרופון לבליה אלחוטי יכול גם לתת לך צליל טוב.

בעוד סרט באורך מלא הוא תמיד טוב יותר, סליל גולת הכותרת הוא מה שכל זוג רוצה לחלוק עם האורחים שלו. כדי לעשות את השימוש הטוב ביותר של מדה מהחתונה שלך, לנסות לחסוך כמה מהרגעים הזכורים ביותר לסרט המלא. סליל גולת הכותרת מאפשר לך להשוויץ בעבודתך הטובה ביותר ולהרוויח עוד חתונות.

בהתאם לתקציב, אתה יכול לבחור וידאו חתונה ארוך צורה. אפשרות זו תאפשר לך לכלול אודיו ולהציג את הסיפור המלא של יום החתונה שלך. זה יגרום ליום החתונה שלך להיראות יותר אותנטי ואישי. בנוסף, קטעי וידיאו ארוכים יותר יאפשרו לך לכלול רגעים כנים יותר מהיום שלך.

הסרטון יכול גם לשלב רגעים מהבוקר שלפני החתונה ורגעים מיוחדים מהטקס. אתה יכול גם לכלול כמה קטעי מאחורי הקלעים לתת קליפ חתונה בסגנון ייחודי עוד יותר. אתה אפילו יכול להשתמש מדה שצולם בטלפון שלך. המפתח לסרטון חתונה יפה הוא תערובת של צלילים ונקודות מבט שונות. אם שניכם לא מנוסים בעריכת וידאו, עדיף לשכור מקצוען.

כשאת שוכרת צלם וידאו לחתונה, תדאגי לתקשר עם כל הצדדים המעורבים. ודא שאתה דן היקף החתונה ומה אתה מצפה מהסרטון. כך תדעו בדיוק מה הסרטון אמור להכיל וכמה זמן נדרש לפוסט-פרודקשן. אתה צריך גם לדון בציוד שאתה צריך. לדוגמה, לצלם חתונה צריכות להיות לפחות שתי מצלמות על חצובות חזקות. מצלמת הווידאו אמורה להיות מסוגלת לקרוא לפחות 30MB/s.

אתה צריך גם לשמור יומן זריקה לחתונה. יומן זה צריך להכיל מידע כמו שמות משתתפי החתונה, התאריך, המיקום וכל דבר אחר שיעזור לזהות את הצילומים. מצלמת חתונה יכולה לפתוח את המצלמות כדי לספק אזכורים חזותיים.

דבר נוסף שיש לזכור בעת ירי לחתונה הוא לוודא כי עסק וידאו הוא מוגן סיסמה ומאובטח. בדרך זו, הקבצים לא יהיו משותפים עם לקוחות אחרים. באופן אידיאלי, הווידאו יועלה לענן. בעוד זה עלול לעלות קצת יותר, זה גם שווה את זה.

בנוסף ללכידת הרגעים הגדולים, ציידי חתונות צריכים להתמקד בתגובות של האורחים. החתן והכלה הולכים במעבר שניהם רגעים חשובים, והצלם צריך ללכוד את ההבעות שלהם. חשוב גם לשמור על המצלמה יציבה במהלך טקס החתונה. יריות כף יד הן לעתים נדירות מתאימות.

כדי להפיק וידאו חתונה קצר, אתה חייב לתכנן מראש. לפני החתונה, אתה צריך להגדיר את המצלמות ולוודא שהם נמצאים במקום הנכון. ודא כי התאורה מספיקה וכי יש מספיק מקום לכולם לנוע. אתה צריך גם לוודא שהכלה לא מוסחת על ידי כל הסחות דעת. אתה צריך לוודא שכולם יכולים לראות את פניה היפות. ואל תשכח להקליט את ברכותיהם של הקרובים.

ההפקה של סרטון חתונה קצר לא קשה אם אתה יודע איך להגדיר את הזריקה כראוי. צלמים רבים משתמשים במצלמות DSLR. מצלמות אלה הן מאותו סוג כמו אלה הצלמים להשתמש כדי לצלם תמונות עדיין. ברגע שהסרטון מצולם, צריך לערוך אותו. מוסיקה, כותרים ואפקטים מיוחדים ניתן להוסיף לווידאו. הצילומים הגולמיים יכולים להימשך שעות.

כאשר מחליטים ליצור סרטון חתונה, חשוב לשקול האם ההפקה תהיה קולנועית או דוקומנטרית. סרטון חתונה קולנועי הוא יותר כמו סרט דוקומנטרי, ולא בהכרח עוקב אחרי האירועים בסדר כרונולוגי. סגנון זה הוא יותר אמנותי ומשקף את יום החתונה בצורה משכנעת יותר.