מנטליסט

מנטליזם הוא סוג של קסם שמשתמש בטריקים ובמניפולציות כדי לשכנע את הקהל שהקוסם מחזיק בכוחות על טבעיים. זה יכול לכלול דברים כמו לנחש את שמו של מישהו, לבחור קלפים מתוך חפיסה או להתחבר לאנשים שנפטרו.

למנטליזם יש פסיכולוגיה מורכבת, הכוללת תיאוריות רבות. לפני שצוללים עמוק מדי לנושא זה, חיוני להבין מהו מנטליזם וכיצד הוא פועל.

מהו המדע מאחורי המנטליזם?

מנטליסטים מבצעים טריקים הדורשים ידע אינטימי בפסיכולוגיה האנושית. זה מאפשר להם לפענח ולפרש את התנהגות הקהל שלהם, לייצר קריאות מדויקות.

רבים מסוקרנים ממנטליזם, צורת אמנות הכוללת מגוון רחב של טכניקות ומיומנויות נפשיות. זה הופך אותו לתחום לימוד מסקרן המשלב קסם עם מדע.

למרות שלימוד טכניקות מנטליזם אפשרי, יש צורך במידה רבה של סבלנות כדי לשלוט בהם. המטרה הסופית שלהם היא יצירת מופע משעשע לצופים שאנשים ייהנו לצפות בו.

למנטליזם שורשים בימי קדם, כאשר רואים ואורקלים נהגו לתרגל אותו. באותו זמן, זה נחשב נורמלי עבור אנשים לעשות הנחות על הסביבה שלהם.

עם הזמן, פסיכולוגים כמו זיגמונד פרויד וקרל יונג פיתחו דרך חדשה לראות התנהגות אנושית ופסיכולוגיה – זה היה ידוע כ" פסיכולוגיה מנטליסטית", שהייתה חלק בלתי נפרד ממחקריהם.

המנטליזם המודרני הוא אמנות ביצוע פופולרית יותר ויותר. לא רק שזה מבדר ומדהים את חבריך, אלא שזו גם פעילות מהנה שעוזרת לך לברוח מהטרדות של חיי היומיום.

איך המנטליזם עובד?

מנטליסטים משתמשים בטכניקות מטעות כדי לתת אשליה שהם יכולים לקרוא מחשבות. למרבה הצער, זה לא אפשרי במציאות, כי לבני אדם יש רק חמישה חושים ודורשים תפיסה חוץ-חושית כדי לעשות זאת.

מנטליסטים משתמשים בשפת גוף ובסימנים לא מילוליים כגון הבעות פנים, תנועות עיניים ומחוות כדי ליצור אשליות של הבנה לגבי מה שאדם חושב או מרגיש. למרות שהסימנים האלה עשויים להיראות לא מזיקים, הם מספקים מידע בעל ערך רב המאפשר להם לפרש את מה שהאדם הזה עשוי לחשוב או להרגיש.

תפקידו של מנטליסט הוא להשתמש בכישוריו ולהשפיע על מחשבותיהם ורגשותיהם של אנשים על מנת שיוכלו להשיג משימות מסוימות או לחוות רגשות מסוימים. הם עושים זאת באמצעות הצעה.

היפנוזה יכולה לשמש גם כדי לתפעל את הרגשות של הפרט. עם זאת, יש לציין כי היפנוזה טומנת בחובה סיכונים; זה יכול לשמש אנשים חסרי מצפון למטרות מרושעות כמו לנסות לגנוב או לפגוע באדם אחר.

הטעיה היא מרכיב חיוני נוסף בטריקים של מנטליסט. הטעיה מתייחסת למעשה של הונאה שבו המיקוד של הקהל מופנה בכוונה ממשהו אחר כדי למנוע מהם להסיח את דעתם מלהבחין במשהו אחר.

למה ללכת למופעי מנטליסט?

מנטליסטים משתמשים במיומנויות מנטליות וביכולות אינטואיטיביות כדי לפרש שפת גוף, התנהגות ואנרגיה. חלקם אף טוענים לכוחות על טבעיים כמו טלפתיה והכרה מוקדמת.

מנטליסטים מפורסמים כוללים את אמן האשליה דרן בראון, הקוסם אורי גלר (המוכר בשימוש בכוחות הנפש שלו כדי לכופף כפיות), וטריסה קפוטו. המצליחים באופן עקבי להדהים את הקהל עם מעללי הקסם המדהימים שלהם שמשאירים אותם ביראת כבוד ופליאה.

האם אתה מחפש אפשרות בידור ייחודית בתערוכת הסחר הבאה שלך או אלטרנטיבה מרגשת לבידור חתונה מסורתי? מנטליסט עשוי להיות בדיוק מה שאתה צריך! בניגוד לסוגים אחרים של בידור חי, מנטליסטים לא מהפנטים את הקהל שלהם ולא גורמים להם לרקוד מול עמיתיהם לעבודה.

מנטליסטים שואפים לקשר עם הקהל ותקשורת על ידי מעורבות ישירה עם הקהל שלהם לאורך כל המופע. זה עושה מופע משעשע וחוויה אינטראקטיבית שכולם ייהנו ממנה.

להזמנת מופע מרהיבה לחצו:

https://www.orenshalom.co.il/%D7%9E%D7%A0%D7%98%D7%9C%D7%99%D7%A1%D7%98/