יין

יין הוא משקה אלכוהולי, העשוי בדרך כלל מענבים מותססים. במהלך התסיסה, השמרים אוכלים את הסוכר בענבים ומעבירים אותו לאתנול, פחמן דו ־ חמצני וחום. הסגנונות השונים של היין תלויים בסוגי הענבים המשמשים וזן השמרים. למד עוד על סוגי היין השונים ומה מייחד כל אחד מהם. בפעם הבאה שאתה במסעדה, תזמין כוס יין.

היין מכיל את התרכובת Resveratrol, שמגנה על שרירי העין מפני הידרדרות עם הגיל. זה יכול להוביל, למשל, לניוון מקולרי. זה משפיע על האזור המרכזי של הרשתית שמתעד תמונות. שתיית יין יכולה להגן על הראייה שלך. אם אתה מודאג לגבי הבריאות שלך, הגדלת צריכת היין שלך יכולה לעזור לך להישאר בריא ולמנוע מחלות הקשורות להזדקנות. כיצד יכול היין להועיל לבריאותך? ‏

היכן ניתן לרכוש יינות?

כמות הסוכרים ביין תלויה במתיקות היין. לחלק מהיינות היבשים יש מעט מאוד סוכר ואילו לאחרים יש יותר מ-200 גרם לליטר. רוב היינות מכילים מעט מאוד פחמימות. סוכרים אלה הם בעיקר סוכרי פירות טבעיים, המצויים בכמויות שוות. היין יכול גם להכיל כמות קטנה של סוכרים שאינם ניתנים לתסיסה על ידי שמרים וחיידקים, ולהישאר ביין כשיירי סוכר.

תכונותיו של יין נגד הזדקנות הן תועלת נוספת. מחקרים הראו כי רסברטרול עוזר למנוע חסימות כלי דם, שיכולות להשפיע על תפקוד המוח. הוא גם יכול להגביר את המערכת החיסונית ולשפר את השימוש בזיכרון המוח. זה עושה את זה בחירה נהדרת עבור אלה שהם ישנים ורוצים להגן על העיניים. זה יכול לעזור גם עם בעיות בריאות אחרות. זה יכול לעזור גם בבעיות בריאות אחרות.

למילה יין יש מקורות הודו-אירופיים. מונח זה נפוץ בשפות רבות ובהן רוסית, גאורגית ולטינית. בנוסף לתכולת הסיבים התזונתיים העשירה, היין הוכיח את עצמו כמפחית את הסיכון לשיטיון. הוא ידוע גם ביכולתו להגביר את הזיכרון. הוא גם יכול לשפר את איכות עיניך ולהוריד את הסיכון להתפתחות מחלות לב. זה יכול לעזור למנוע שבצים ותנאים חמורים אחרים. הכי טוב ליהנות מיין עם יקיריך.

יין מכיל גם רסברטרול, שהוא נוגד חמצון שיש לו יתרונות בריאותיים. נוגד חמצון זה יכול להגן על העיניים מניוון הקשור לגיל. בנוסף לכך, מאמינים שהיא משפרת את איכות החיים. הוא נקשר עם תוחלת חיים ארוכה יותר. שתיית יין עלולה להפחית את הסיכון לשיטיון. זה גם יכול לעזור למנוע מחלת אלצהיימר, שהיא מחלה ניוונית של המוח. היין יכול גם לשפר את יכולתך לזכור דברים, וזו תועלת נוספת.

יין לא רק עשיר בחומרים מזינים, אלא גם עוזר למנוע שיטיון ומחלת אלצהיימר. רסברטרול נוגד חמצון של יין יכול למנוע חסימות כלי דם שעלולות להוביל לאובדן זיכרון במוח. כמו כן, מאמינים כי החומר מונע את הידרדרות גיל שרירי העין, מה שעלול להוביל להתפתחות של ניוון מקולרי, שהוא הגורם העיקרי לעיוורון אצל מבוגרים.

חוקרים גילו כי רסברטרול יכול לעזור למנוע את ההידרדרות הקשורה להזדקנות בשרירי העין. מצב זה עלול להוביל לעיוורון. מחקרים גם מראים שיין יכול לשפר את התפקוד הקוגניטיבי ואת הזיכרון. שני היתרונות האלה חיוניים לבריאות הכוללת שלך. יש יתרונות רבים אחרים ליין. האלכוהול של היין יכול להגן על הראייה שלך ולמנוע נזק נוסף.

יין מכיל גם נוגדי חמצון שיכולים להגן על העיניים. תרכובת זו, הידועה בשם רסברטרול, מגינה על המוח מנזק שנגרם על ידי הזדקנות. הוא מונע סתימת כלי דם, מה שעלול לגרום למוח לאבד את יכולת התיעוד שלו. הוא גם מונע את התנוונות שרירי העין. היא גם עוזרת לשמור על מראה צעיר. יין יכול גם לשפר את העור שלך.

לחצו כאן למציאת יין למכירה