דוכן גלידה לאירועים

דוכן גלידה לאירועים הוא דרך מדהימה לשרת את האורחים ולגרום להם להרגיש מיוחדים. הם כיף לאכול והם יכולים להיות מעוטרים כדי להתאים את הנושא של האירוע. למשל, אתה יכול להשתמש בגלידות מפוספסות כדי לקשט את סלון הגלידה שלך. או שאתה יכול לבחור צבע ועיצוב ייחודיים. אפשר גם לצייר דוכן גלידה מנוקד עם צבעי האירוע.

בין אם אתה מחפש להגיש גלידה לקהל קטן או לשרת מאות אנשים, יש מגוון של דוכנים זמינים לאירוע הבא שלך. אם אתה מחפש עמדה עם יותר מכמה סקופים יש. זה מושלם למסיבות פרטיות, אירועים בתוך הבית, ומסיבות גן נוחות.

בעוד דוכני גלידה הם תוספת גדולה לכל אירוע, חשוב לזכור כי גלידה נמסה במהירות. אתה צריך לגרוף אותו מראש כדי לחסוך לעצמך זמן ביום של האירוע. אתה יכול לעשות את זה על מגשים מכוסים ולהפריד אותם מאוחר יותר. עם זאת, זה צריך להיעשות לא יותר משבוע לפני האירוע. אתה יכול גם לשמור על הגלידה קרירה על ידי מתן מקפיא גדול נוסף או דליי קרח.

כשזה מגיע לגודל ולמחיר, עדיף ללכת על דוכן גלידה לאירועים שהוא מספיק גדול כדי להכיל מספר גדול של לקוחות. המחירים יכללו מס מכירות. בהתאם לגודל הדוכן, תוכל לשרת עד 300 אנשים. המחיר ינוע בין 2$ ל-1$ לסקופ. אם אתה מארח מסיבה פרטית, אתה יכול לבחור בעמדה גדולה יותר, אשר נוח לאורחים שלך.

בין האפשרויות הרבות לדוכני גלידה, כבאית מותאמת אישית היא בחירה מצוינת למסיבה פרטית. המראה הרטרו והגג המפוספס שלו הופכים אותו לבחירה מושלמת לאירועים פרטיים. בנוסף לכבאית קלאסית, אתה יכול לשכור דוכן גלידה שמתאים לאירועים גדולים יותר. אבל זה יעלה לך קצת כסף אם אתה משרת יותר מ 300 אנשים.

כיצד דוכן גלידה לאירועים משפר את האירוע שלך?

הוספת דוכן גלידה לאירועים שלך יגרום לזה להיראות יותר אותנטי ומקצועי. אם אתה מארח חתונה או מסיבת יום הולדת, קונוס קרח יהיה תוספת נהדרת לקישוטים. כבאית מותאמת אישית היא אפשרות נהדרת לחתונה גדולה בחוץ, מסיבה פרטית, או מפגש ארגוני גדול. כבאית רטרו תהיה תוספת מבורכת לכל אירוע.

מלבד לשרת את האורחים, כבאית מותאמת אישית יכול להיות תוספת גדולה לאירוע שלך. לאירועים פרטיים, משאית הגלידה יכולה להיות אטרקציה גדולה. זו דרך נהדרת לארח אורחים ולגרום להם להרגיש מיוחדים. לחברה יש מגוון דוכני מזון מותאמות אישית שיכולות לשרת עד 300 אנשים. אז, לא משנה מה האירוע, אתה בטוח למצוא מצוף זה מושלם לאירוע שלך.

הדוכן גלידה לאירועים הוא תוספת מצוינת לכל אירוע. אתה יכול להתאים אותו אישית כדי להתאים את הנושא של האירוע שלך. שלא כמו עגלות גלידה מסורתיות, כבאית רטרו היא תוספת גדולה לכל אירוע. תבשיל קפוא יכול להיווצר עם כל טעם שתרצה. בלי קשר לנושא האירוע שלך, כבאית רטרו תשמח את כולם. דוכנים ניידים אלה הם דרך נהדרת להוסיף קצת כיף לכל אירוע והם דרך נהדרת לגרום לאורחים להרגיש מיוחדים.